Saapuminen:
Lähtö:
Hae huoneet ja hinnat

Ryhmäliikuntatuntien kuvaukset

Harjoittelu yhdessä muiden kanssa on innostavaa. Meillä voit valita sinulle sopivat tunnit monipuolisesta ryhmäliikuntatarjonnastamme. Valikoimassamme on eritasoisia tunteja niin aloittelijoille kuin liikuntaa pitempään harrastaneille. Tarjolla on vaihtuvan lukujärjestyksen mukaan helppoja ja tehokkaita tunteja, kuntoa kohottavia Indoor Cycling-tunteja, rauhallisia, mutta tehokkaita Body and Mind -tunteja sekä laaja valikoima Les Mills ja Zumba -tunteja.

SYKE JA KESTÄVYYS

CYCLING 45` ja 50`
Peruskestävyyttä kehittävä kokonaisuus. Voit polkea tunnit pelkästään  tai yhdistää ne muihin tunteihin.
Tunnilla poljetaan pitkäkestoisia kevyellä ja keskiraskaalla vastuksella poljettavia hölkkäosuuksia. Tunnit sisältävät lisäksi keskiraskaita tai raskaita mäkiä ja hölkkäosuuksia, joissa syke nousee ja hiki virtaa!

LIHASKUNTO

BODY-CIRCUIT
Tunnilla tehdään toiminnallista lihaskuntoharjoittelua kahvakuulien, trx-laitteiden ja vapaiden painojen avulla. Toiminnalliset harjoitusliikkeet kuormittavat samanaikaisesti ylä- ja alakehoa sekä keskivartaloa. Kokonaisvaltaiset liikkeet parantavat toiminta- ja suorituskykyä kehittämällä tehokkaasti kehon motoriikkaa eli liikkeiden hallintaa ja koordinaatiota eli aistien, hermoston ja lihasten yhteistyötä.

BODYPUMP® 
tarjoaa haastavaa lihaskuntoharjoittelua innostavan musiikin tahdissa. Tunti sopii kaikille niille, jotka haluavat tehdä tunnissa koko kehon treeni.

KAHVAKUULA 50`
Toiminnallisen harjoittelun tunti, jossa käytetään kahvakuulaa.Tällä tunnilla harjoitat lihas- ja aerobistakestävyyttäsi sekä kehon syviä lihaksia.

KS -CIRCUIT
Alkuun tehdään lyhyt alkulämmittely, jonka jälkeen siirrytään tekemään kiertoharjoittelua kuntosalilaitteilla. Kiertoharjoittelu sisältää sekä lihaskuntoa että sykkeennostoja. Tunti sopii kaikille ja kaikenkuntoisille!

NISKA-SELKÄ
Jumppaa niska ja selkä kuntoon! Niska-selkä on tehokas tunti koko selälle. Tunnilla tehdyt liikkeet rentouttavat kireitä lihaksia ja parantavat ryhtiä. Tunnilla tehdään lihaskunto- ja liikkuvuusharjoitteita tehokkaasti eri välineitä käyttäen.

STRENGHT TRAINING
on lihaskuntoharjoittelu tunti, jossa käytetään erilaisia välineitä (kuten kahvakuulaa, levytankoa, käsipainoja). Tunti haastaa niin isot kuin pienetkin lihakset.

VATSAPEPPU
Monipuolinen tunti, joka sisältää helppoa aerobic-askellusta n. 10 min., lihaskuntoharjoitteita n. 40 min., sekä loppuvenyttelyt 5 min. Tunnilla kuntoillaan monipuolisesti ja vaihtelevasti, jolloin tunnin fyysinen kuormitus voi vaihdella aina ohjelman mukaan. Tunnilla käytetään välineinä jättipalloja, gymstickejä, käsipainoja, step-lautaa tai voimatankoja ja keskitytään erityisesti vatsaan ja peppuun. Tunti soveltuu kaikille!

KEHONHALLINTA JA -HUOLTO

BODYBALANCE® 
on joogaan ja pilatekseen pohjautuva ryhmäliikuntatunti, jonka liikkeitä rytmittää rauhallinen musiikki. Säännöllinen harjoittelu vahvistaa lihaksia ja lisää liikkuvuutta, mikä näkyy ryhdin ja kehonhallinnan paranemisena

KEHONHUOLTO
Kehonhuolto on kokonaisvaltainen lihasten ja lihaskalvojen hyvinvointia edistävä tunti, jossa on vaikutteita eri kehonhuoltomenetelmistä. Tunnilla käytetään apuna putkirullaa ja omaa kehoa. Tunti sopii kaikille.

PILATEKSEN
avulla parannamme kehonhallintaa. Tunti koostuu liikkeistä, jotka vaativat keskittymistä, hallintaa ja tarkkuutta. Syvällä sijaitsevien lihasten harjoittelulla voidaan kehittää erittäin hyvä keskivartalon voima ja hallinta vaativiin suorituksiin.

SAUNAYOGA® 
on noin 50-asteisen saunan lämmössä lauteilla istuen tehtävä harjoitus. Kehoa ja mieltä hellivä kokemus syntyy saunan hiljaisuudesta ja joogaan pohjautuvista helpoista liikkeistä. Saunan mieto lämpö ja lempeät joogaliikkeet purkavat yhdessä kehon jännitystiloja sekä rauhoittavat mieltä.

TEHOA JA VAUHTIA

BODYCOMBAT®
on tunti, josta saa valtavasti voimaa ja energiaa. Haasta kuviteltu vastustajasi kamppailulajien (kuten karaten, taekwondon, kung fun, kickboxingin ja muay thain) tehokkaita tekniikoista hyödyntäen. Tunti lisää voimaa ja kestävyyttä, sekä vahvistaa itseluottamusta!

CROSSCIRCUIT
Tehokkaassa kuntopiiriharjoittelussa tehdään monipuolinen harjoitteiden kokonaisuus. Jokainen tekee harjoitteet omalla vauhdillaan ja oman suorituskykynsä rajoissa, joten kuntopiiri sopii kaikille. Kullakin pisteellä treenataan intensiivisesti ja pisteiden välillä on lyhyt lepo ennen siirtymistä seuraavaan harjoitteeseen. Välineitä mm. Slam ball,  voimaköydet, boxit, renkaat. Hauskaa ja tehokasta!

LAVIS®
on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että joku talloo varpaille :) Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri tanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

STEP&STRONG
Tunti on helpohkoa, mutta tehokasta step- ja lihaskunto -osuuksista koostuva tunti. Tunnin aikana syke nousee ja lihaskuntoa tehdään koko kropalle!

ZUMBA®
on kaloreita kuluttava ja rasvaa polttava fitness -tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas,hauska ja mukaansatempaava sekä lisäksi oikea tehotreeni keskivartalon lihaksille. Zumba-tunnilla ei tehdä koreografiaa, eikä opetella tanssitekniikkaa, vaan tärkeintä on hyvä mieli sekä monipuolinen ja hauska liikunta eri latinorytmien tahdissa. Lantiot liikkeelle!

MUUT

VESIJUMPPA
Tarjoaa vaihtelevaa ja monipuolista liikuntaa kehon kaikille lihaksille. Veden vastakkaisten ominaisuuksien vuoksi altaassa liikkuminen voi tuntua kevyeltä, mutta todella tehokkaalta. Vesijumppa liikkeet ja liikesarjat ovat yksinkertaisia, mutta tehokkaita. Jumppa sopii kaiken ikäisille ja kokoisille sekä naisille että miehille. Kesto 45 min.