Saapuminen:
Lähtö:
Hae huoneet ja hinnat

Ryhmäliikuntatuntien kuvaukset

Harjoittelu yhdessä muiden kanssa on innostavaa. Meillä voit valita sinulle sopivat tunnit monipuolisesta ryhmäliikuntatarjonnastamme. Valikoimassamme on eritasoisia tunteja niin aloittelijoille kuin liikuntaa pitempään harrastaneille. Tarjolla on vaihtuvan lukujärjestyksen mukaan helppoja ja tehokkaita tunteja, kuntoa kohottavia Indoor Cycling-tunteja, rauhallisia, mutta tehokkaita Body and Mind -tunteja sekä laaja valikoima Les Mills ja Zumba -tunteja.

SYKE JA KESTÄVYYS

CYCLING 45` ja 50`
Peruskestävyyttä kehittävä kokonaisuus. Voit polkea tunnit pelkästään  tai yhdistää ne muihin tunteihin.

CYCLING 60`
Aerobisesti haastava 60 minuutin kokonaisuus. Tunnilla poljetaan pitkäkestoisia kevyellä ja keskiraskaalla vastuksella poljettavia hölkkäosuuksia. Tunnit sisältävät lisäksi keskiraskaita tai raskaita mäkiä ja hölkkäosuuksia, joissa syke nousee ja hiki virtaa!

GRIT CARDIO® 
Maksimoi kestävyytesi! Cardio tunnilla hyödynnetään kehon omaa painoa kestävyyskunnon parantamiseksi erittäin intensiivisellä harjoituksella. Ainutlaatuinen yhdistelmä harjoituksia mahdollistaa korkean energiankulutuksen, joka

LIHASKUNTO

300
45 minuutin 300-treenissä tehdään 6 erilaista tehokasta perusvoimaliikettä levytangoilla. Treenin aikana on pyrkimys päästä 300 toistomäärään. 300-treeni on motivoiva, tehokas ja voimaa kehittävä tunti.

BODY-CIRCUIT
Tunnilla tehdään toiminnallista lihaskuntoharjoittelua kahvakuulien, trx-laitteiden ja vapaiden painojen avulla. Toiminnalliset harjoitusliikkeet kuormittavat samanaikaisesti ylä- ja alakehoa sekä keskivartaloa. Kokonaisvaltaiset liikkeet parantavat toiminta- ja suorituskykyä kehittämällä tehokkaasti kehon motoriikkaa eli liikkeiden hallintaa ja koordinaatiota eli aistien, hermoston ja lihasten yhteistyötä.

BODYPUMP® 
tarjoaa haastavaa lihaskuntoharjoittelua innostavan musiikin tahdissa. Tunti sopii kaikille niille, jotka haluavat tehdä tunnissa koko kehon treeni.

CROSS TRAINING 
Cross Training -tunti sisältää monipuolista ja haastavaa harjoittelua, jonka avulla pyritään kehittämään suorituskykyä muun muassa kestävyys-, voima-, liikkuvuus-, lihaskunto- ja tasapainoharjoitusten avulla. Tunneilla tehdään tehokkaista lihaskuntoliikkeitä ja sykettä kohottavia liikkeitä sekä omalla kehonpainolla että erilaisia välineitä käyttäen. Vaikka tunti on intensiteetiltään vaativa, jokainen tunnille osallistuja tekee tietenkin oman lähtötasonsa mukaan.

KAHVAKUULA 50`
Toiminnallisen harjoittelun tunti, jossa käytetään kahvakuulaa.Tällä tunnilla harjoitat lihas- ja aerobistakestävyyttäsi sekä kehon syviä lihaksia.

KIINTEYTYS

Lihaskuntopainotteinen tunti, jossa 15 - 20 min lämmittelyä helpoilla askelsarjoilla, 30 - 40 min lihaskuntoa ja 5 - 10 min venyttelyä. Tunneilla käydään läpi tärkeimmät lihasryhmät, niin vatsa-, pakara-, reisi- selkä- kuin ylävartalolihakset. Apuvälineenä voidaan käyttää jumppapalloja, käsipainoja ja keppiä/gymstickiä tms. Tunti on tehokas mutta helppo jokaisen aloittaa !

KS -CIRCUIT
Alkuun tehdään lyhyt alkulämmittely, jonka jälkeen siirrytään tekemään kiertoharjoittelua kuntosalilaitteilla. Kiertoharjoittelu sisältää sekä lihaskuntoa että sykkeennostoja. Tunti sopii kaikille ja kaikenkuntoisille!

POWER BODY     
tunnilla tehdään tehokas treeni koko keholle lähinnä omaa painoa hyödyntäen. Haasta itsesi kelloa vastaan. Ohjelma kestää 45 minuuttia.

TOTALBODY
tunnilla treenataan monipuolisesti koko kehoa erilaisia välineitä hyväksi käyttäen. Tunti kuormittaa niin lihas- kuin kestävyyskuntoa sekä parantaa liikkuvuutta ja kehonhallintaa. Tuntiohjelma on suunniteltu niin että liikkeet ja kuorma muuttuvat haastavammiksi asteittain kohti joulua. Tällä tavoin treeniohjelma kehittää enemmän ja tulokset ovat helpommin huomattavissa.

STRENGHT TRAINING
on lihaskuntoharjoittelu tunti, jossa käytetään erilaisia välineitä (kuten kahvakuulaa, levytankoa, käsipainoja). Tunti haastaa niin isot kuin pienetkin lihakset.

VATSAPEPPU
Monipuolinen tunti, joka sisältää helppoa aerobic-askellusta n. 10 min., lihaskuntoharjoitteita n. 40 min., sekä loppuvenyttelyt 5 min. Tunnilla kuntoillaan monipuolisesti ja vaihtelevasti, jolloin tunnin fyysinen kuormitus voi vaihdella aina ohjelman mukaan. Tunnilla käytetään välineinä jättipalloja, gymstickejä, käsipainoja, step-lautaa tai voimatankoja ja keskitytään erityisesti vatsaan ja peppuun. Tunti soveltuu kaikille!

KEHONHALLINTA JA -HUOLTO

BODYBALANCE® 
on joogaan ja pilatekseen pohjautuva ryhmäliikuntatunti, jonka liikkeitä rytmittää rauhallinen musiikki. Säännöllinen harjoittelu vahvistaa lihaksia ja lisää liikkuvuutta, mikä näkyy ryhdin ja kehonhallinnan paranemisena

BODYJOOGA
Bodyjoogassa yhdistyvät usean eri joogalajin liikkeet: mm. rauhallinen hatha ja voimajooga. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä. Bodyjooga parantaa keskittymiskykyä, lihasvoimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Tunti sisältää rentoutuksen, joten varaathan lämmintä vaatetta sitä varten. Tunnille ei tarvitse aiempaa kokemusta joogan harrastamisesta!

HIGHROLLER®  
perustuu perinteiseen putkirullaukseen, joka on todettu olevan yksi tehokkaimpia tapoja palautua, ennaltaehkäistä loukkaantumisia, sekä parantaa suorituskykyä ja liikkuvuutta.

MOBILITY -TUNTI
on tehokas liikkuvuusharjoittelutunti. Tunnilla tehdään aktiivisia liikkuvuusharjoitteita, jotka parantavat toiminta- ja suorituskykyä. Haasta keho monipuolisilla liikkuvuusharjoitteilla samalla kun fyysinen kunto kohentuu. Tunti sopii hyvin yksittäisenä harjoituksena tai alku- tai loppuverryttelynä

PILATEKSEN
avulla parannamme kehonhallintaa. Tunti koostuu liikkeistä, jotka vaativat keskittymistä, hallintaa ja tarkkuutta. Syvällä sijaitsevien lihasten harjoittelulla voidaan kehittää erittäin hyvä keskivartalon voima ja hallinta vaativiin suorituksiin.

SAUNAYOGA® 
on noin 50-asteisen saunan lämmössä lauteilla istuen tehtävä harjoitus. Kehoa ja mieltä hellivä kokemus syntyy saunan hiljaisuudesta ja joogaan pohjautuvista helpoista liikkeistä. Saunan mieto lämpö ja lempeät joogaliikkeet purkavat yhdessä kehon jännitystiloja sekä rauhoittavat mieltä.

YOGAFUNC
on hauska jooga fitnesstunti musiikin tahdissa. YogaFunc perustuu perinteisiin joogatekniikoihin kuten Ashtanga, Vinyasa Yoga. Hauska ja tehokas tunti, mikä soveltuu kaikille.

TEHOA JA VAUHTIA

BODYATTACK®
On sporttisen aerobinen harjoitus, joka kehittää voimaa sekä kestävyyttä. Tässä energisessä intervallitreenitunnissa yhdistyvät atleettiset aerobicliikkeet sekä voimaa ja kehonhallintaa kehittävät liikkeet. Innostava ohjaaja ja musiikki takaavat tehokkaan ja kokonaisvaltaisen treenin.

BODYCOMBAT®
on tunti, josta saa valtavasti voimaa ja energiaa. Haasta kuviteltu vastustajasi kamppailulajien (kuten karaten, taekwondon, kung fun, kickboxingin ja muay thain) tehokkaita tekniikoista hyödyntäen. Tunti lisää voimaa ja kestävyyttä, sekä vahvistaa itseluottamusta! 

BODYSTEP
on yksinkertainen, tehokas ja hauska step-tunti mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Tunnilla askelletaan laudalle, jonka korkeutta voidaan nostaa tai laskea. Säännöllinen treenaaminen tunneilla parantaa aerobista kuntoa, koordinaatiokykyä, vahvistaa ennen kaikkea jalkojen lihaksia

GRIT PLYO
on plyometrinen tehotreeni (kimmoisuusharjoitus), joka panee lihakset koetukselle hyppyjen, punnerruksien, juoksupyrähdysten ja kyykkäysten voimalla. PLYOssa yhdistyy voima ja ketteryys urheilulliseen suoritukseen. Kehittää tehoa, nopeutta ja jalkojen voimaa. Plyo tunnilla kehityt ketteräksi ja saat atleettisen kropan!

DANCEMIX
tällä tunnilla pääset maistelemaan eri tanssityylejä mukaansa tempaavan musiikin tahdissa. Listahittien lisäksi tunneilla soitetaan myös valtavirrasta poikkeavaa musiikkia. Tanssityylit ovat mm dancehall, street, jazz, showdance ja reggeaton.

LAVIS®
on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että joku talloo varpaille :) Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit eri tanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

PILOXING® 
yhdistää pilateksen ja nyrkkeilyn. Näistä muodostuukin omaperäinen treeni, joka muokkaa lihaksia, voimistaa keskivartalon kannattajalihaksia ja polttaa hurjan määrän kaloreita. Piloxing on hauskaa ja haastavaa jokaiselle ikään ja kuntoon katsomatta.

ZUMBA®
on kaloreita kuluttava ja rasvaa polttava fitness -tanssitunti, joka on yhtä aikaa tehokas,hauska ja mukaansatempaava sekä lisäksi oikea tehotreeni keskivartalon lihaksille. Zumba-tunnilla ei tehdä koreografiaa, eikä opetella tanssitekniikkaa, vaan tärkeintä on hyvä mieli sekä monipuolinen ja hauska liikunta eri latinorytmien tahdissa. Lantiot liikkeelle!

MUUT

AQUA -CIRCUIT
on erittäin tehokas vesitreeni. Aluksi tehdään lyhyt alkulämmittely, jonka jälkeen siirrytään syke- ja lihaskunto -osuuksiin. Lisätehoa liikkeisiin saadaan vaihtuvilla välineillä. Liikkeet tehdään aikaa vastaan, joten jokainen voi treenata oman kuntotasonsa mukaan.

VESIJUMPPA
Tarjoaa vaihtelevaa ja monipuolista liikuntaa kehon kaikille lihaksille. Veden vastakkaisten ominaisuuksien vuoksi altaassa liikkuminen voi tuntua kevyeltä, mutta todella tehokkaalta. Vesijumppa liikkeet ja liikesarjat ovat yksinkertaisia, mutta tehokkaita. Jumppa sopii kaiken ikäisille ja kokoisille sekä naisille että miehille. Kesto 45 min.