Koronavirustiedote 

(Päivitetty 6.4.2020)
 

Ennakkomaksettujen lomien muutokset

Jos sinulla on ennakkoon maksettu loma ja et halua käyttää sitä nyt, voit siirtää lomasi toiseen ajankohtaan (vuodelle 2020) olemalla yhteydessä myyntipalveluumme. Huom! Muutos on tehtävä ennen alkuperäisen loman alkamisajankohtaa.

  • sähköpostitse myynti@imatrankylpyla.fi tai puhelimitse 05 6825 502 (ma-pe klo 9–16.30)
  • muina aikoina vastaanottomme palvelee puhelimitse 020 7100 500

 

Muutoksia palveluissamme

Seuraavat muutokset ovat voimassa 31.5.2020 asti:

Majoituspalvelut:

  • Hotelli, Chaletit ja loma-asunnot ovat normaalisti käytössä
  • Hostelli on suljettuna
     

Ravintolapalvelut:

  • Ravintolat ja kahvila ovat suljettuina ja tanssi- ja karaoke-illat on peruttu
  • Aamiainen tarjoillaan noutoaamiaisena arkisin klo 6-10.00 ja la-su klo 8-10.00
  • Lounas tarjoillaan noutolounaana klo 11-14.00
  • Vastaanotostamme voi ostaa sämpylöitä, salaatteja ja virvokkeita
     

Kylpylä Taikametsä:

  • Avoinna päivittäin klo 13-21.00, sisäänpääsy allasosostaolle päätty klo 20.00 ja altaat sulkeutuvat klo 20.30
  • Taikajoki-kylpyläosasto on suljettu
     

Liikuntapalvelut:

  • Kuntosali ja liikuntasali ovat käytössä vain hotellin majoittuville asiakkaille
  • Keilahalli ja pakohuone ovat suljettuina
  • Fitness-ryhmäliikuntatunnit on peruttu
     

Puoti ja Beauty Spa Wellamo ovat suljettuina

  • Kaikki varatut hoidot perutaan 31.5.2020 saakka ja mahdollisesti maksetut rahat palautetaan. 
  • Mahdolliset hoitovarauksiin käytetyt lahjakortit ovat voimassa vuoden loppuun saakka.
  • Uusia varauksia voi tehdä 1.6.2020 alkaen.
     

Myös kuntoutustoiminta ja terveyspalvelut-osasto ovat suljettuina.
 

Lahjakortit

Jos lahjakorttisi voimassaoloaika umpeutuu 31.5.2020 mennessä, otathan yhteyttä, niin voimme pidentää voimassaoloaikaa tarpeesi mukaan, maksimissaan vuoden loppuun asti. Muutokset tulee tehdä ennen voimassaoloajan umpeutumista.
 

Myyntipalvelumme on avoinna:

  • maanantaista perjantaihin klo 9–16.30
  • muina aikoina palvelee hotellin vastaanotto

 

Tiedote koronavirukseen liittyen

 

Hyvä lomavieraamme ja asiakkaamme, 

Korona-virukseen liittyvä tilanne muuttuu koko ajan. Me Imatran Kylpylässä seuraamme tiiviisti koronavirustilanteen kehittymistä. Tiedämme, että monella voi olla kysymyksiä koronaviruksen leviämiseen liittyvän jatkuvan tilannekuvan muutosten vuoksi ja monet ovat huolissaan myös tulevista matkasuunnitelmistaan. 

Vaihtuva tilanne on haastava koko matkailualalle ja valitettavasti se voi vaikuttaa asiakkaana myös sinuun. Meille turvallisuutesi on tärkeä ja seuraamme tilannetta koko ajan ja noudatamme THL:n sekä viranomaisten antamia ohjeita. Päivitämme kaikki muutokset palveluissamme tälle sivulle.

Lomavaraukset joustavilla peruutusehdoilla

Meille voit kaikissa olosuhteissa varata loman joustavilla varausehdoilla omassa verkkovaraamossamme. Näin voit suunnitella tulevia lomiasi turvallisin ja hyvillä mielin. Jo varattuja lomia koskevat normaalit peruutusehtomme, jotka olet saanut varauksesi yhteydessä. 

Hygienia ja siisteys korkealla tasolla

Imatran Kylpylässä ja Kylpylä Taikametsässä siisteys sekä hygienian ja siivouksen taso ovat jo normaalioloissa korkealla tasolla. Meillä vieraat voivat tuntea olonsa turvalliseksi. Jos epäilisimme koronavirusta kylpylässämme, on henkilökunnallamme selkeät ja tarkat toimintaohjeet tilanteen varalle.

Emme osta siivousta palveluntarjoajilta vaan siivoushenkilökunta on Imatran Kylpylän omaa henkilökuntaa. Näin voimme myös muuttuvassa tilanteessa reagoida välittömästi. 

Olemme muun muassa

  • lisänneet ja tehostaneet siivousta ja desifiointia entisestään
  • asiakkaille tarjoamme kaikissa palvelupisteissämme käsidesiä
  • annamme myös turvallisuus- ja toimintaohjeita asiakkaillemme
     

Mitä sinä voit tehdä?

Myös sinä itse voit tehdä oman ja meidän kaikkien turvallisuuden eteen yksinkertaisia asioita. 

  • pese huolellisesti käsiäsi saippualla ja vedellä tai käytä käsidesiä
  • vältä tarpeetonta käsikontaktia
  • älä turhaan koskettele silmiä, suuta ja nenääsi
  • kylpylän puolella peseydy huolellisesti ohjeidemme mukaan ennen allasosastolle menemistä
  • kun aivastat tai yskit, käytä suusi edessä nenäliinaa tai laita hihasi eteen, jos nenäliinaa ei ole (näin suojaat paitsi itseäsi, myös muita matkustajia ja henkilökuntaamme)
     

Jos sinulla on kysyttävää

Jos sinulla on kysyttävää tulevista matkasuunnitelmistasi, suosittelemme, että käyt ensin tällä sivulla. Täältä saat aina ajankohtaisen tilannetiedon. Päivitämme siis tätä sivua tilanteen muuttuessa ja tämä on paras tietolähde matkaasi ajatellen.

Jos haluat olla yhteydessä asiakaspalveluumme, pyydämme, että olet 

  • ensisijaisesti yhteydessä sähköpostitse myynti@imatrankylpylä.fi tai 
  • puhelimitse 0300 870 502 (ma-pe klo 9–16.30)
  • verkkosivuillamme on myös on-line chat -palvelu ja sen löydät verkkosivuiltamme oikeasta alareunasta jokaiselta sivulta
  • hotellimme vastaanotto on avoinna joka päivä 24 h, puh. 020 7100 500

Pyydämme välttämään lomavaraustasi koskevissa kysymyksissä ja kontaktoinnissa sosiaalisen median eli esimerkiksi Facebook-kanaviamme. Seuraamme niitäkin, mutta nopeiten saat vastauksen yllä olevista kanavista. 

Lisätietoja itse koronaviruksesta saat THL:n koronavirus Covid 19-sivulta.